Churros Ala Qatar



Churros?
Apekah?
Huhuhuhu ni sumer gara2 aku g blog Kak LG
Walah kalo korang tgk churros Kak LG kompom korang nak buat gak

Dengan penuh semangat juang
Aku mulakan misi tuk wat churros
Hahahahah dah le xde nozzel
Semalam mmg kuo g City Centre
Sempat arr jeling2 tapi xde plak kelibat nozzle

Hahahahaha
x kesah la kan
Janji aku nak coba gak buat
Pepandai aku la

Wakakakkakakaa
korang tengok le ropa bentuknya ni
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

xde nozzle jadi aku golek2 jek atas papan
baru goreng....

Macam2 bentuk ade
Dah macam bonggol camel hihihihi
Cam kopok lekor pun ade
Wpun ropanya x cantik...
Tapi sedap oooo
X caya korang try wat arr

9 Gtau jek:

dieya said...

teringat kat spain dulu breakfast makan churros celup hot choc.. oh sangat sedap!

Lelord said...

Dieya...akak mkan cenggitu jek pun dh sedap. Lenkali nak wat lagi, kena g beli coklat tuk wat sauce nih :)

larradanish said...

wah nak try la lelord..nmpak sedap jek..rupa cam cakoi..rasenyer cam pe yek..

Lelord said...

Larra :cam donut pun ade...lemak manis berkrim disukai ramai hhahahhaha

Zasillah Ariffin said...

tengok pon tau sedap tue...tapi kalau dapat rasa tue lagi sedap..ekekee

Nur Hawa Mohd Zin said...

yg pntg rasa ada....huhuhu...nak resepi

Lelord said...

sesape nak wat leh tgk sini..

http://www.cooking-mexican-recipes.com/churro-recipe.html

rynas said...

wah cam sedap jer..rupanya cam cakoi la...

miemiey said...

ERM..MENYELERAKANKAN...CAM CAKOI PON ADA..CAM DONUT PON ADA...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in