Lengan Aku Lebam



Salam sumer...
Dah malam ni baru sempat hapdet

Pagi tadi kuo g wat medical check up
G ngan kawan darling memandangkan kami xde keta lagi
Ekekeeke lesen pun xde...camne nak hamek lesen
Last week wallet darling ilang..sumer id qatar, bank card, ic mesia, lesen mesia
tapi ni id qatar ngan bank card dah setel
Tunggu balik mesia je nak setelkan ic ngan lesen



Ohooo berbalik semula citer pasal wat medical exam ni
QR100 per person, pastu lak xleh bayar cash kena pakai bank card
X-ray ngan blood test (nak check de HIV ke tak)
Yang ni aku jek la kena wat...
Result tau 2-3 ari jek next week la pasal kat sini jumaat ari coti


2 step dh setel...

tu dia lengan aku dh nak lebam biler smpai umah
ekekekeke masa nak amik darah td aku de nampak berkerut2
muke dorang yg maybe takut...or sakit arr kena cucuk
aku biasa jek...aku kan kuat hahhha

Pastu kena g QatarGas Doha Medical Centre lak
Ni nak amik darah kat jari lak
Nak tau blood type jek
Ishhh leceh tul padahal aku dh tunjuk
Bukti jenis darah dak kenit...
Masa salin kat MMC Melaka kan ade Cert
Cian kenit...x nangis pun tp masa jari kena cucuk tu...
"Auwwww sakit la"
Huhuhuhu

Aku ngan najlaa pya blood type B+


Next week pas tau result medical check up ni
baru leh wat fingerprint
nanti aku update lagi



5 Gtau jek:

baincardin said...

Salam.

Cahaya-Bagaimanakah rupa kebesarannya? Jom kita menghayatinya bersama! ^_^

Kauthar said...

sama pulak blood group kita..hihihi

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pernah amik darah 2 kali..kiri kanan sebab darah awe beku..huhu..bgkak kiri kanan..waaaa...

miemiey said...

DAH BERAPA TAUN DUK SANA....ERM INGTKAN DUK KAT MEHSIA..

Lelord said...

miemiey : ekekeke baru sebulan

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in