Nak Payung Princess Katanya

N3 pertama 2011
Huhuhuhu sejuk ni...16'c darling dah g kije aku layan blog jap

Semalam kuo jap cuci mata kat City Center jer
Kaki pun dah mula bengkak2
Darling kena masuk OT, akhir tahun kan so ramai yg g vacation
Semalam je tinggal sehari tuk aku poya2
Seb la dapat kuo jenjalan wat treatment kaki

Masuk Baby Shop pasal nampak sales ekekekee
Dah ade yg murah aku belikan le sepasang dua baju tuk anak2 buah
Muahahahha x sabau nak balik Mesia ni

Dah melilau sana sini carik barang
Tetiba....
Hmmm dak kenit mintak aku payung
Nak Payung Princess katanya
Aku tanya le buat ape lak nak payung ni
"Nanti hujan"
Hahahahhahha adehhh
Doha ni ade le ujan ritu x sampai 5 minit pun meh SINI
Aku tunjuk kat darling dia kata amik aje la
Huh mmg la aku yg bayar...ekekeke guna duit kutu...kat sni pun ade tau
Semalam mmg najlaa punya hari
Macam2 aku beli tuk dia guna duit kutu gak le
Aku??
Xpe la.....
Hhahahahhaha bukan begitu maksudnya yek
Ada niat disebalik itu
Oh my darling...dapat bonus jangan lupa daku...

Ni hah aksi dak kenit melaram depan payung princess
Skang dah beso sket sumer nak princess2 bagai
Dulu sket2 nak mikimos


2 Gtau jek:

Unknown said...

mmg x sabo nak jumpa princess najlaa....nnti balik m'sia jgn lupa dtg umah tau.....

bergaya sungguh lah anak dara ni.... ;D

Lelord said...

@Mamamya heheheh insyaallah kami datang sna

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in