Teh Tarik Gelas Besar

"Mamak, teh tarik gelas besar satu"
Muahhhaaha ayat biasakan kalau kat mesia
Heheehee ritu kan nampak rakan FB upload gambo tosei
Haishhh gigil terliur aku 
Dan kerana itu gigih la g cari lokasi Chennai Restaurant
Nampak ni...teh tarik gelas beso
Selalu kalau minum chai kat kedai biasanya cup kecik tu je
Sedappp ni tosei a.k.a dosa yek kengkawan
Nak soh buatkan tosei telur takut lak rasa lain
Aku kan pencinta tosei telur
 Roti telur...darling kata terasa cam kat mesia hahhahaaa
Penah makan roti telur a.k.a egg paratha kat Titanic bakang umah tp kerat 4
Pehhh mmg terangkat kari Chennai ni

Najlaa pun makan roti telur gak
Bersungguh-sungguh makan ekekkee
Al-maklum kan dah nak pose confirm x berapa lalu nak makan nanti kan

Sekian saya melaporkan dari Doha, Qatar

20 Gtau jek:

Saya Disini said...

sedpnye

Chekgu Azrine said...

nasib dapat jugak pekena teh tarik kat sana ek..hehehe

norhidana said...

kalu tgk hidangan2 menu nyer tu mmg teringt mcm kt melesia... lg2 tang roti telur tu... terubat rindu yek kak

msredcheesecake said...

besonye tosei tu ... hheee...

Unknown said...

aku x pandai makan tosei tp roti canai telo aku suka.. :)

Afasz said...

syok gile gelas besar...

tosei tu cam sedap je :D

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

tose di sebut dosa ke? Rasa macam berdosa lak, hehe

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ said...

lapar tgk roti telo.. :D

Lelord said...

@Saya Disini hmmm sedap ni

Lelord said...

@Chekgu Azrine tu arr kalau buat sndiri x feel

Lelord said...

@norhidana aah dana, nk wat roti telur sndiri x reti kan

Lelord said...

@msredcheesecake mmg beso..x abis pun

Lelord said...

@Mamamya fav aku tosei ni is

Lelord said...

@Afasz tu arr pasal kat sini kalau munim chai mmg style gelas2 kecik je, tp kat chennai restaurant ni dia bg gelas beso. tokey ni kata mlm minggu (jumaat & sabtu) mmg ramai msian makan tu pasal dorang tau teh tarik

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim hahahha aah kak mmg dipanggil dosa...bunyiknya dossaaaa

Lelord said...

@♥ ...mummy SHAKIRA...♥ hehehehe kari dia sedap tau

Jue said...

nampak best teh gelas besarnya

Anum said...

kalau anum comfirm x hbs sis

UniMeOw said...

perrgghh kari dia nmpak macam sambal je...ehehe

Lydia Miza said...

arghh rindu chennai.rindu teh dia.sedapppp

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in