Balik Kampung Ooohh Balik Kampung

29hb Jun 2014 memang hari yang ditunggu dinanti
Nak balik tanahair la katakan kemain eksaited macam x balik berpuluh tahun
Padahal br 6-7 bulan je x balik Malaysia
Kami naik MAS so kena dari Al-Maktoum Dubai Airport
Saja la naik dari Dubai lgpun murah sket
Hahahaha x kisah la kan janji dapat balik
Meh le berwelfie bagai dulu
Memandangkan departure jam 7.35pm waktu berbuka puasa lak 7.15pm dah tentu la dorang x serve makanan kan
Dah nak take off tu
Makanya aku goreng la dulu cucur badak
Pulak tu lupa nak beli air ekekeke seb bek x tercekik kan 
FA tanya gak puasa tak? Karang dorang anto jus
Memang terbaik la layanan
Ni pertama kali aku guna MAS
Bila dah diudara n ready untuk hidangan makan pramugara tu ckp makan ganti2 la yek 
Aku mmg suka bab yang ni almaklum dengan si najwaa lagi kan
Jadi darling makan dulu beriyani ayam
Dah setel baru pramugara hantar makanan utk aku
Bila dorang nak serve air panas lak dia cakap nanti lepas anak dah lelap dia hantar
Berbudi bahasa sungguh mereka
Bukan nak puji tapi aku suka cenggitu
Cabaran nak tidokan najwaa
Pehh cam nak nanges rasanya
Bergilir-gilir dengan darling nak mendodoi
Melalak aje lepas senyap anak passenger berdekatan lak sambung
Pastu berjemaah le dorang melalak
Menguji kesabaran sungguh
Akhirnya lelap la jugak si kecik boh aje dalam bassinet
Kakak pun aku paksa tido
Kang macam soklan dia tanya pasal langkah keselamatan yg dia belek dalam flight
Aku ngantuk dah wakakakaka
Kihkihkih nampak muka-muka tak puas hati
Lepas bertarung dengan najwaa la ni hahahahaa
Alhamdulillh selamat sampai 
Nak bergambar kat sini ada sandwich kata najlaa
Hah ni ada cupcake, cookies ngan lollipop
Aku layankan aje
Amik limo zasss balik Durian Tunggal umah mil
Lepak2 jap baru balik Klebang
Sonoknya dapat balik umah sendiri kan
Oh bazar ramadan hahahahaha



2 Gtau jek:

nad said...

bestnya kecik2 dorg dh slalu naik flight hehehe

Lelord said...

Huhuhu best la jugak kan, mak pak dia je stress mcm2 ragam

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in